Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Ewa - 17 oktober 2009 12:37

Idag har vi städdag i vår förening. 2 gånger om året; på våren och på hösten. Jag har aldrig varit med. Det är inte det att jag inte tycker om utomhusarbete utan det att jag tycker att det är alltför tufft att umgås med människor jag egentligen inte känner och som jag inte har någon större lust att lära känna heller. Även om jag klarar av att umgås med människor utan att bli röd i nyllet eller stamma eller svimma, så tar det väldigt mycket på mina redan rätt ynkliga krafter. Vår granne nedanför oss har inte heller varit med, men hon är pensionär och har svårt att röra sig, men ingen ifrågasätter hennes frånvaro.  Jag upplever ÅTERIGEN särbehandlingen mellan psykiska och fysiska åkommor. Jag är LEDS! Skrikandes


Fridens.


PS. Den här städdagen drog jag mitt strå till stacken genom att koka varmkorv och te-vatten. Alltid nå't!

Av Ewa - 17 oktober 2009 10:38

.....och min familj som INTE tittar på "Idol"? Ärligt talat, så vet jag inte när jag tittade på TV senast. Över huvud taget. Jag spelar in filmer från filmkanalerna och tittar på serier i DVD-form, men när tittade jag på TV senast?


Fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards