Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Ewa - 13 oktober 2008 16:57

Jag sover tungt med både Theralen och Citodon i kroppen. För tungt. Idag vaknade jag med rejäl huvudvärk och kände mig groggy.


Jag ringde SöS handkirurg. De har fortfarande inte fått min remiss. Väntetiden för ett första besök för bedömning är minst 6 månader.


Jag ringde Sabbatsbergs handkirurg. Väntetiden för ett första besök för bedömning är 4 månader, men kan bli kortare.


Jag ringde Nacka handkirurg, men deras telefonkö var fylld för dagen.


Sophiahemmet har ingen handkirurg.


Min husläkare ringde mig på min inbokade telefontid. Vi pratade lite om Elin och jag förnyade några recept. Hon hjälpte mig ÅTERIGEN genom att redan idag skicka en remiss till Ortopediska Huset som tydligen har den kortaste väntetiden. Efter det telefonsamtalet släppte huvudvärken som genom ett trollslag! Ååh, vad hon är bra!


Fridens.



Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards