Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Ewa - 8 oktober 2008 17:56

Pär gick upp med Elin i morse och skjutsade henne till skolan. Skolda'n var hyfsad och hon har äntligen gjort en muntlig redovisning som har hängt över henne. Själv sov jag till halv 10. Jag har inte gjort nå't annat än läst ("Mannen under trappan" rekommenderas - annorlunda!) och tittat på film med tummen i högläge hela tiden. Jag har fortfarande jamasen på. Tack vare högläget gör tummen inte lika ont idag, men det blir inte mycket gjort heller. :-P Jag lyckades komma i telefonkontakt med Doktorn från i måndags och han skrev ut Citodon efter ett mindre förhör + att han sa att jag ska ringa Södersjukhusets handkirurg för att se om det finns något återbud som gör att jag får komma tidigare. Handkirurgens telefontid var slut när jag ringde, så jag får göra ett nytt försök i morgon.


Fridens.


Idag behöver jag marsvin och nallar....

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards