Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Ewa - 24 oktober 2008 14:42

Igår spelade jag in en film av Woody Allen som heter "Scoop" och som visade sig vara ett riktigt guldkorn! Väldigt rolig och mysig! Elin tyckte oxå om den.


Bifogar trailern som fanns på "You Tube".

Av Ewa - 24 oktober 2008 09:09

Elin sover.

Jag vaknade med värk i huvud och skuldror. Jag måste skriva upp "NY KUDDE" på listan till i morgon. Den jag har består av ihopklumpad fyllning.

Medan jag plockar in disken, så tappar jag saker, stöter i och är allmänt bullrig och börjar misstänka att jag nog bara ska sitta ned idag, så att jag inte skadar mig själv....

Jag försökte rita igår, men resultatet blev gräsligt + att jag har ont i hand och tumme idag. :-(

Är lillan brunstig? Kan marsvin ha PMS? Hur som helst, så har hon de senaste tre dagarna varit på ett dj-a humör och är på Ester och Ellen dvs minstingarna HELA tiden; jagar, nafsar, kurrar och gnisslar. Ibland lägger sig de andra i och det blir en ljudnivå som INTE går bra ihop med huvudvärk. Det är tur för dem att de är så söta. >:-(

Solen från igår är så frånvarande att det är svårt att tro att den finns; +9, mulet och mörkt, blåsigt och småregnigt. Blä!


Fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards