Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Ewa - 15 oktober 2008 17:29

Det har kommit ett brev från SöS där det står att jag har fått en tid för undersökning redan den 3 november. Det var värst!


Fridens.

Av Ewa - 15 oktober 2008 16:04

Elin har fått vara hemma idag för att hinna ikapp. Förra veckans besök hos tandhygienisten där hon blev av med sin tandsten var plågsamt och efteråt har hon varit öm i munnen och hon har haft måååånga blåsor. Smärta! Hon har haft svårt att äta i flera dagar vilket ledde till att orken har trutit, humöret har sjunkit och allt har varit pest och tårar. Just idag hade de inga speciella lektioner och dessutom teater hela em:n, så vi lät henne få vara hemma och sova och äta. Blåsorna börjar äntligen dra ihop sig och orken och humöret kommer, sakta men säkert tillbaka.



Den vanligaste versionen av att "inte ha matlust" är väl att helt enkelt inte känna hunger. Jag känner hunger, men när jag väl ska äta, så är det ingenting som är gott. De senaste dagarna har jag inte ätit tills jag har blivit mätt. Det enda som ÄR gott är youghurt. Med eller utan frukt, drick-form eller ät-form. Det KAN vara en anledning till att min ork tryter, men det förklarar inte sömnbehovet.



Jag har städat buren idag, men inte så mycket mer. Usch, vad allt är trist!


Fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards