Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Ewa - 3 oktober 2008 16:33

Det var inte förrän jag satt i den första ryggmaskinen som jag upptäckte att Orken inte hade följt med till SATS! Den insåg väl att efter tre sudd-nätter (natt-sudd  -  sudd-nätter *fniss*), så var inte kroppen så alert som den skulle ha behövt vara, så den blev kvar i sängen medan jag stånkade och stönade bland maskiner och dunkadunka. Det var så TUNGT idag!! Uäää!!! Det var med hjälp av ren och skär vilja som jag tog mig igenom alla övningar, men cykeln hoppade jag över (viljestyrkan har sina begränsningar...). Jag drack mer vatten än jag brukar och var seeeeg efteråt även om kroppen kändes stärkt och lätt. Jag gick till Pocket Shopen och köpte den fristående fortsättningen till "Jenny S" som heter "Matilde". På väg till Centralen kände jag att jag var otroligt sugen på något salt. Det försvann väl salt ur kroppen när jag svettades med vikterna. Det första jag kom på som skulle kunna återställa saltjämvikten var en påse "Djungelvrål" eftersom de är täckta av rent salt och sedan är ju lakrits så smarrigt och så har jag verkligen skött mitt ätande den här veckan. :-D  Det hjälpte faktiskt och när jag kom hem, så gjorde jag en omelett med ost och rökt skinka och sedan mådde jag prima även om jag var trött.


När Elin kom hem från skolan, så plockade hon ihop sitt mellanmål och sedan såg vi "Robotar". Vi har haft den ett par år, men det är länge sedan vi såg den eftersom den gamla DVD:n inte hade lust att texta den längre. Den nya DVD:n har skött sig exemplariskt och har MVG++   och den textade utan krusiduller. Mitt i alltihop kunde jag inte hålla mig längre utan vräkte ur mig "VILKEN OTROLIGT DJ-A  B  R  A  BILD!!" Ja, jag vet att det är svårt att tro att lilla, väna jag kan så grova svordomar. Hur som helst, så VAR bilden makalös! Filmen är datoranimerad, men ofta, ofta var det fotokvalitét. Det var som att se den för första gången en gång till!


Fredax-fridens alla blogvänner!


PS! pssst.... DET ÄR KANELBULLENS DAG I MORGON!!!!

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards