Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av Ewa - 31 oktober 2008 16:08

Ännu en dag då det är småsakerna som blev räddningen.

En timme efter att Elin tagit sina droppar i går kväll, så hade hennes ångest dämpats och hon blev lättare till sinnes. Hon har dessutom sovit ordentligt i natt från 23 ungefär. Det finns i alla fall NÅGOT konkret som jag kan hjälpa henne med även om det inte är långsiktigt. Jag har hållit min egen ångest stången genom att hålla mig sysselsatt med att tvätta och byta lakan, vattna  rädda krukväxterna, fixa och dona med inspelade filmer, sköta om grisarna, packa de sista prylarna som ska skeppas vidare till Myrorna, duschat och tagit på den nya jamasen som jag köpte förra veckan. Matlagningen blir enkel och vi ska ha en film & smask-kväll tillsammans. Det känns lite lättare.


Jag har ett uppdrag till mina blogvänner inför i morgon: håll tummarna!! Vi ska se utställningen på Nordiska muséet, småshoppa och kanske fika på stan. Håll tummarna så att det blir en mysig dag för det behöver vi! Pliiiis...


Fridens.


Av Ewa - 31 oktober 2008 10:25

Ingen snö.

Ingen lust.

Ingen ork.

Ingen vilja.

Inget hopp.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards