Alla inlägg den 12 november 2007

Av Ewa - 12 november 2007 20:04

Pirat-filmen var bra!

Mycket bra!

Johnny Depp var ofta i bild och ibland i flera upplagor!

Slutet antyder en fjärde film eller så kan man börja om med den första.

Om ni gillade de övriga två, så ska ni se trean oxå.

* suckar av välbehag *


Adjö.


Av Ewa - 12 november 2007 16:48

Eftersom det snart är jul (vilket jag personligen inte ser fram emot), så startar jag en omröstning.

Av Ewa - 12 november 2007 16:07

Vecka 7, dag 1

Vägning: 92,5 kg vilket innebär en förändring på ingenting faktiskt. Det är ju alltid bättre än plus!


Det har varit en dag full av ingenting eller det gamla vanliga, hur jag nu väljer att se det. Jag har inte varit på SATS eftersom halsen känns tjock och jag hostar. Det har bara varit dator, "Angel" och te. Pär har sin måndags-kurs och då brukar Elin och jag äta vår middag i vardagsrummet och se någon film och eftersom den förhandsbeställda "Pirates of the Caribbean - vid världens ände" anlände planenligt, så är kvällens film given. Den är 2 timmar och 41 minuter......  Det blir inga problem förutsatt att den är bra och att Johnny Depp är i bild ofta, ofta!


I natt har jag snarkat. IGEN. Pär knuffade på mig så pass många gånger att jag, till slut, blev irriterad. Han har sovit på soffan och jag har inte sovit så bra jag heller. All muskel- och ledvärk har i alla fall släppt, så nu kan jag gå omkring som en fullt utvecklad homo sapiens - rak i ryggen och med spänst i steget! Det är av de små glädjeämnena som livet består. Jösses. Det var ju djupt! Riktigt bråd-djupt i klass med minnesvärt citat! Då måste jag absolut göra detta:


Det är av de små glädjeämnena som livet består.

Ewa


Efter en sådan hjärn-gympa återstår bara "Slut för idag!"



Av Ewa - 12 november 2007 08:12

Det snöar!

Det är tydligen helt stilla ute, för flingorna faller rakt ned. De faller och faller och faller och faller.....   :-)

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards