Alla inlägg den 10 november 2007

Av Ewa - 10 november 2007 14:26

Det är det här kortet som Elins kusin får och som jag gjorde för tre år sedan; min tolkning av de tolv stjärntecknen med mina "musar" som modeller.

Av Ewa - 10 november 2007 14:03

Vecka 6, dag 6

90 minuters promenad i ganska raskt lunka-på-tempo och det var väldigt skönt, men mot slutet kändes benen tunga. Pär hade kameran med och körde intervallträning dvs stanna och fota, springa ikapp mig, stanna och fota, springa ikapp mig osv. Nollgradigt och t.o.m lite sol! Bitvis blåste det bitande kallt, så det var tur att vintermössan satt på (men även för att dölja min Kramer-frisyr).


Nu utspelar sig följande scen av idyllisk nördighet: vi sitter i köket med varsin ost-fralla, wienerbröd och några havreflarn (som vi köpte på vägen hem). Pär dricker kaffe, jag dricker te och ett rött blockljus är tänt. Marsvinen knatar runt och knorrar om att det faktiskt är matdax. Det nördiga inslaget består av att Pär och jag har varsin bärbar dator. Frid råder. Elin tillbringar dagen med Empan och de kommer hit framåt kvällen för övernattning. Hittills har det varit en perfekt lördag!  :-)


Det började snöa sent igår kväll och det ligger fortfarande kvar. Det blir ett helt annat ljus ute och det är såååå fiiiiiint....


På bilden längst ned syns min glädje över snön och det är jag som har skrivit. Sätt igång och bli impade!


Slut för idag.


Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards