Alla inlägg den 7 november 2007

Av Ewa - 7 november 2007 21:27

Vecka 6, dag 3

Ingen träning idag heller pga förkylning. Elin har varit hemma idag av samma anledning. Eftersom hon var på väg till skolan i morse, så ville hon ha sällskap innan hon skulle gå och jag steg upp redan strax efter 7, men i natt sov jag bra, så jag var nästan utvilad.


Vi har tillbringat dagen med att se på inspelningar och "Angel". Jag har strukit skjortor åt Pär eftersom han diskade åt mig häromdagen. Pär och jag veckohandlade på Coop, men den här gången kom vi inte iväg förrän vid 16.30 (vilket är en timme senare än vanligt). Det var tvär-mörkt ute och regnet öste ned och det kändes som om det var framåt 21-tiden. Usch, vilken lång dag det har varit!


Avvikelse: 3/4 fryst pizza till middag och den var inte särskilt god.


Det kom ett brev från SL om att de mottagit faxen med intyget och att mitt ärende därmed är avskrivet. Den historien är alltså slut nu. Skönt!


Natti, natti.



Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards