Alla inlägg den 14 oktober 2013

Av Ewa - 14 oktober 2013 20:27

Stötvågsbehandling för femte gången och idag gjorde det ont, riktigt ont, så pass ont att jag fick be JO att dra ned på intensiteten, men jag har inte haft ont efteråt. Nu blir det ett lite längre uppehåll innan nästa behandling (2 veckor) och det tycker jag känns skönt för att avsätta sammanlagt nästan 4 timmar för något som tar endast 20 minuter känns tradigt när jag gör det vecka efter vecka.


I övrigt en skitdag med konstanta hungerkänslor i kombination med en knut i magen. Både Pär och jag går omkring med ångest pga trädfällningen. Nu när det blir mörkt redan vid 18, så hinner de inte såga ned några träd på vardagarna i alla fall. Idag ringde en fd. medlem vars ex-fru fortfarande bor här, men han är delägare i lägenheten och hon hade tydligen blivit oerhört upprörd över att de sågade ned en ek som stod utanför hennes köksfönster. En ek!! Är det ens lagligt i den här delen av landet?


  

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards