Alla inlägg den 5 oktober 2013

Av Ewa - 5 oktober 2013 20:57

Det var tvärmulet, blåsigt och 10 grader när jag efter mycket tvekan tog med mig stavarna ut. Igår kände jag mig väldans förkyld igen och undrade hur smart det egentligen skulle vara att träna idag, men jag kunde ju alltid avbryta och vända hem igen. Det visade sig inte vara några som helst problem med orken, tvärtom, så kände jag att kondisen blir allt bättre. Jag gick Ut På Landet vilket tog 75 minuter och jag behövde aldrig pausa för att pusta bara för att torka näsan och fotgrafera.

Flaten om hösten

  

Jag har tvättat idag och för första gången på länge var det lite tvätt. Jag började klockan 9 och den sista maskinen var klar klockan 17 i stället för klockan 22. Halleluja!


Ugly Betty går en skrivarkurs och hennes lärare ger följande råd:

"Om du inte har något att skriva om, så försök att ta livet av dig. Om du misslyckas, så har du något att skriva om och om du lyckas, så är det inte längre ett problem." Cynism som är rolig.


  



Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards