Alla inlägg den 27 oktober 2013

Av Ewa - 27 oktober 2013 21:22

......så är det det andra nämligen ögoninflammation. När jag vaknade ömmade vänster öga och det var täckt av en dimma som jag ihärdigt försökte både blinka och gnugga bort utan resultat. Det fanns inget skräp som fastna. I spegeln såg jag att ögat var stoppljusrött. Vi sov med öppet fönster och det är väl draget som har gått hårt åt ögat. Jag har baddat med ljummet vatten och motat bort värken med Ipren, men jag skulle egentligen ha velat ha en ögonlapp faktiskt för ögat har varit hyperkänsligt för starkt ljus idag. Jag kollade ögoninflammation på nätet och alla symptomen stämmer in.


Idag är första dagen sedan jag ramlade som jag har vågat stödja på foten helt utan att det har gjort ont. Jag har kommit på mig själv med att inte halta ens för säkerhets skull. Handen blir oxå bättre och det var samma sak där när jag diskade att jag kom på att jag lyfte en stengodstallrik utan rycka till av smärta.


  

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards