Alla inlägg den 9 oktober 2013

Av Ewa - 9 oktober 2013 21:21

Jag var hos LG idag och vis av erfarenheten från förra veckans försovning, så stänger jag numera inte av mobilen på kvällen. Vi pratade mest om söndaxlunchen med G och B, att det innebar att jag gjorde något som inte var självklart och att jag inte skulle ha följt med om jag inte var inne i en bra period. Med tanke på hur trött jag ändå blev av det äventyret, så vet jag att det skulle ha varit 7 resor värre om jag mått dåligt.


Vi pratade oxå om att förändra något som är dåligt. Alla 3 i min familj upplevde vårt smågnällande och allmänt spydiga humor som jobbig, att det blev en trist stämning hemma, men vi jobbar på det (mest Pär och jag eftersom Elin sällan är hemma numera) och det blir allt bättre och det verkar hålla i sig. Det är alltid lätt att påbörja en förändring, men det är betydligt svårare att bibehålla den. Det underlättar att bibehålla en förändring om man är angelägen om den och det verkar som att både Pär och jag är angelägna om en bättre stämning. En annan förändring som jag har försökt att få till stånd i 20 års tid är att Pär ska upptäcka fördelarna med Ordning & Reda, men där tror jag att det är kört för det är inte lika viktigt eller angeläget för honom som för mig.


Huvudet, nacken, armbågen, handen, knäna och hälen. Där har jag haft ont idag. Stel och otymplig, trött och tung. Många krämpor små som fällde mig efter lunch. Jag låg i soffan och lyssnade på min lugna lista, men jag slumrade mest och somnade aldrig ordentligt. Det är länge sedan jag hade så här ont i hälen, absolut inte sedan jag började med stötvågorna, men jag antar att det är läkning på g.


  

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards