Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av Ewa - 2 oktober 2013 20:20

......som jag saknar med nya fånen och det är att larmet inte fungerar när fånen är avstängd. Den gamla mobilens larm gick igång även om mobilen vilade. Jag tycker inte om tanken på att fånen ska ligga på sängbordet och stråla mig hela natten. Jag trodde att jag hade börjat vänja mig vid det, men i morse försov jag mig när jag skulle till LG. Pär kom in som vanligt för att säga att han åkte till jobbet, men jag har inget minne av det. Just idag sov jag naturligtvis extra djupt. I vanliga fall vaknar jag till så pass att jag kan starta mobilen, men inte idag. Klockan 3 minuter över 7 kände kroppen på sig att den hade sovit för länge och då hade jag 27 minuter på mig att vakna, fräscha till mig, klä mig, ta mediciner och äta innan jag skulle till tåget. Nä, jag fixade inte det. Jag klarar inte av att stressa direkt på morgonen, jag behöver minst 1 timmes startsträcka, så jag lämnade återbud.


Jag känner mig inte lika förkyld idag, så jag jobbade med gummibandet på eftermiddagen och det var härligt tungt och det tog ordentligt i armar och skuldror. Jag passade på att göra balansövningen oxå och den är en baggis med skor på fötterna. Visst blev jag trött i benet, men foten stod väldigt mycket stadigare.


Elin klarade halkbaneprovet idag och är ännu ett steg närmare körkortet.


Om ett år, oktober 2014, så kanske vi har en ny regering!


  





Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards