Alla inlägg den 11 oktober 2013

Av Ewa - 11 oktober 2013 20:59

Solen sken när jag drog upp rullgardinen klockan 9. Visserligen hade SMHI lovat att solen skulle skina idag i jämförelse med gårdagens ihållande ösregn, men SMHI är inte berömt för att hålla sina löften..... Det var bara 7 grader, så nu har äntligen den där fjantiga brittsommaren kilat vidare. Good riddance!


Det var så skönt ute och eftersom jag var ovanligt rask i morse, så hann jag ut innan träningsvärken från igår hann ikapp mig. Pilutta den! Jag gick Ut På Landet igen, men åt andra hållet och det tog 75 minuter. Jag hade MBT-pjuxen, men blev trött i fötterna. Inte ont, bara trött. Kanske kall? Hm. Nu när värmen har försvunnit, så ska jag kanske gå över till vinterkängorna som visserligen är boven i dramat med hälsporren, men jag får ha hälkuddarna i.


Träningsvärken från igår hann ikapp mig medan jag åt lunch och sedan dess har jag stolpat runt under stånk och stön och dagens stavgång byggde på med allmän mörbultning - dubbel träningsvärk. Aj lajk it! Eller kanske inte....


  

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards