Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Ewa - 27 oktober 2010 16:19

Lill Lindfors sjunger Robert Brobergs text "Mitt lilla fejs och jag".



Vi ska faktiskt ut idag mitt lilla fejs å jag

Alla dubbelhakorna, näsan och kinderna

Munnen här och håret där, ögon å öron, ja!

Vi ska faktiskt ut idag, mitt lilla fejs å jag


Titta på mitt bleka fejs, titta på min lugg, va

Bäst jag smetar på nåt grejs, creme och ögonskugga

Tiden får ej bli för lång, nu får jag va rask

om jag ska bli klar nån gång med min ansiktsmask


Vi ska faktiskt ut idag mitt lilla fejs å jag

Alla dubbelhakorna, näsan och kinderna

Munnen här och håret där, ögon å öron, ja!

Vi ska faktiskt ut idag, mitt lilla fejs å jag


Munnen den ska kyssas med, ögonen ska flirta,

öronen ska lyssnas med, näsan den ska snyfta

Håret det ska ligga slätt, hakorna ska väck

kinderna ska rodna lätt när det sägs nåt fräckt


Vi ska faktiskt ut idag mitt lilla fejs å jag

Alla dubbelhakorna, näsan och kinderna

Munnen här och håret där, ögon å öron, ja!

Vi ska faktiskt ut idag, mitt lilla fejs å jag


Fridens.   

Av Ewa - 27 oktober 2010 11:52

Den 27 oktober varje år är årets go'aste dag: nallens dag! Jag skrev om det förra året och i år blir det bara goa bilder. 

   

   

  


  


  


  

  

  

  

  

     


  


Ta hand om era nallar idag!


Fridens.    

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards