Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Ewa - 25 oktober 2010 22:21

.....en hel del på kommentaren från Gröngöling till föregående inlägg. Ju mer jag funderar desto mer tror jag på att det var mitt immunförsvar som drog i strid i natt. Det leder, i sin tur, till en bekräftelse på att det är LKHF som har den effekten. Igår kväll fick jag ont i halsen och ont i kroppen som vid en förkylning, men jag har inte känt av något av det idag. Jag har varit trött, men det är väl inte så konstigt med tanke på hur natten var, men ingen förkylningskänsla. Det är fascinerande!


Fridens.

  



Av Ewa - 25 oktober 2010 11:46

Jag lade mig strax före 23 och jag hade frossa med is-kalla händer; det var som att blodcirkulationen hade slutat att fungera. Jag kröp ned under täcket, som jag drog upp till öronen och hade en långärmad tröja, mjukisbyxor och strumpor på mig, men det tog lång tid innan jag blev varm. Till slut slumrade jag in för att vakna vid 1 av att jag var fruktansvärt kissnödig. Efter toalettbesöket, så började jag frysa så jag skakade. Ner under täcket, slumra, vakna en timme senare av att jag var fruktansvärt kissnödig igen och sedan började jag frysa så jag skakade. Ned under täcket, slumra osv. Så höll jag på hela natten till klockan 5! Jag fattar ingenting!! Efter 5 har jag lyckats sova lite mer sammanhängande, men att åka hela vägen till SATS var inget alternativ. I nuläget är jag trött och seg, men jag är inte förkyld eller något.


O-fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards