Alla inlägg den 23 oktober 2007

Av Ewa - 23 oktober 2007 12:13

Vecka 4, dag 2

Eftersom jag inte kunde motstå lockelsen att tippa åt sidan i soffan och sova, så blev även denna dag en vilodag. Det innebär (eftersom jag vill sätta press på mig själv) att jag ska träna de fem dagar som är kvar av den här veckan. Okej, då.


Utan förvarning mår jag uselt igen och jag vet inte varför. Jag är trött, jag vill vara ensam och ingenting av det vanliga är roligt. Det enda jag vill göra är att läsa eller se avsnitt av "Buffy". Eftersom jag inte har några som helst måsten på hela veckan (det underlättar mycket!), så tänker jag göra just det.


Vid 16-tiden ska hela familjen veckohandla på Coop och jag väljer att följa med även om jag inte behöver.


Bikt: varm choklad både på söndag och igår. Risgrynsgröt i söndags och det tänker jag äta till lunch även idag. Jag har ett stort behov av värme och mjukhet: tjocka strumpor, filtar, nallar, tända ljus, kannor med te och det jag nämner i bikten. Jag känner ingen ånger nu heller. 


Adjö.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards