Alla inlägg den 9 oktober 2007

Av Ewa - 9 oktober 2007 20:29

Vecka 2, dag 2

En ny vecka i promenad-programmet vilket innebär att en promenad på 45-50 minuter skall inkludera 10 minuter i raskt tempo. Jag tänkte att det blir antingen "Baggis!" eller "Jösses, vad tio minuter känns långt....". Det blev en "Baggis!", men med en liten "baksmälla": mot slutet var jag avsevärt tröttare jämfört med förra veckan och benen kändes tuuuunga. Det tog 60 minuter och var skönt, trots tunga ben och solen strålade som sjutton.


Den 26 september informerade min husläkare mig om att jag kunde vänta mig ett brev från FK. Det kom idag och det gällde deras sk. Pila-projekt där de långtidssjukskrivna får hjälp med att komma tillbaka till arbetet.

Handläggaren skrev att hon hade pratat med överläkaren och kommit fram till att projektet inte är aktuellt för mig, i alla fall inte i dagsläget.

VAD???!!!!!

Hur kan det komma sig att handläggaren faktiskt lyssnade på överläkaren och insåg att han vet mer om detta än vad hon gör?? Jag var så säker på att de skulle kalla till ett möte för att kunna rota i allt och höra min version.

JAG ÄR LÄTTAD!

När jag såg att brevet var från FK, så fick jag en kall klump i magen och hade egentligen ingen lust att öppna det, men den här gången var det ofarligt. Kors i taket! Om en vecka ska jag träffa överläkaren och då får jag kanske höra litet mer.


I morgon ska jag till tandläkaren och det ser jag INTE fram emot! >:-(


Adjö.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards