Alla inlägg den 6 oktober 2007

Av Ewa - 6 oktober 2007 16:56

Vecka 1, dag 6

60 minuters promenad i kontinuerligt tempo med gubbe som sällskap. Lunka på! Vi gick den långa "ut-på-landet"-rundan och det finns några luriga backar dvs backar som syns på avstånd, men inte märks så mycket medan man tar sig uppför mer än att man undrar varför man är så flåsig. Den rundan känns i benen varje gång.


Vi stödhandlade på Konsum och köpte bullar på konditoriet. Kanelbullarna var slut!!! >:-(  Jag tog en med mandelmassa i i stället, men den var inte alls god och jag åt bara några tuggor. Däremot var Pärs wienerbröd himmelskt gott och jag fick äta upp det i stället.


Nu har jag läst ut "Exil" av Denise Mina och den var ganska bra. Jag fortsatte direkt med "Sista utvägen" som är den sista delen i den trilogin.


Idag är jag trött och är frestad att ta en tupplur på soffan, men jag känner mig själv och luren blir lätt ett par timmar och om det blir så, ja, då är hela kvällen ur led.


Det blir inte mer idag.


Adjö.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards