Alla inlägg den 15 november 2013

Av Ewa - 15 november 2013 21:10

Min sladdrige, gröne vän. Alltid redo, alltid med stuns i. En vän som är genuint mån om min hälsa och som aldrig kommer med spydiga kommentarer eller negativiteter. Vi har roligt ihop även om det just idag var väldigt tungt och trögt med ännu en nära-döden-upplevelse när jag värmde upp. Usel koncentration och trots att foten inte sa ett pip under tiden, så blev jag trött i den och har haft ont resten av da'n. Nu kan det inte bli annat än bättre med 2 tunga pass efter varandra.


Porträtt av min vän.

  


Hur länge kan en produkt vara "tillfälligt slut"? Essex lotion från Apoteket har varit "tillfälligt slut" i flera månader nu både i butik och på nätet. Världens bästa hudlotion! Det har börjat klia i huden av både abstinens och av ren torka som ingen annan lotion kan tillfredsställa.


  


PS. Jag börjar tröttna på ögondroppandet.


Av Ewa - 15 november 2013 20:57

.......att Napoleonbakelsen har sin egen dag som är i morgon, den 16 november? Jag fick precis veta det genom en bloggkompis. Den enda bakelsen som är riktigt god. Det är nu noterat i almanackan där allt som bör kommas ihåg och uppmärksammas noteras. I morgon ska gubben få dyka in på Kaffestugan och inhandla minst 1 Nappe var.  


Bilden är från Kaffestugans hemsida och Nappen finns nere till vänster.

 


Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards