Alla inlägg den 13 december 2010

Av Ewa - 13 december 2010 10:44

Det bidde inget Lucia-firande för någon av oss. Pär ligger nedbäddad i sängen med förkylning. Elin valde bort sitt firande, men gick till spanska-lektionen som kom efteråt. Jag sitter i köket med 6 små grisar som antingen är på ett grinigt humör om nu marsvin kan vara griniga (de är nästan för söta för det) eller så har deras Diskussionsklubb ett extra insatt möte så här på förmiddagen. Det är i alla fall ett väldigt pipande och gnisslande nerifrån golvet.


Vid halv 13 ska Elin och jag gå ned till tåget för att åka in till Stockholm och träffa Annie.


Sent igår kväll började jag läsa den andra boken om mjukdjuren i Mollisan Town; "Lanceheim" av Tim Davys. Det är en fristående fortsättning på "Amberville". Jag rekommenderar båda om ni vill läsa något som skiljer sig från mängden! Vi gav den första delen i present till Elins kusin när hon fyllde 14 och hon gillar den skarpt.


Lucia-fridens.    

  



Av Ewa - 13 december 2010 10:38

Den här veckan. Jag kan skriva om det jag med säkerhet vet kommer att hända den här veckan vilket är följande: idag ska jag äta lunch med Annie och Elin och på onsdag är det dax att åka till Huddinge för en ny träff med Af-damen och Af-psykologen och senare den dagen kommer Pär och jag att veckohandla. Mer än så vet jag inte och eftersom jag inte är mycket för att spekulera, så har jag inte mer att skriva om när det gäller dagens ämne.


Fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards