Alla inlägg den 21 november 2009

Av Ewa - 21 november 2009 21:16

Städresultatet.

Soffklädseln.

Familjestämningen. Skrattande

MP3:n.

Te.


Fridens.

  


Av Ewa - 21 november 2009 17:17

Idag har vi städat och fejat och röjt. Pär och Elin har fixat övervåningen och nu är det ÄNTLIGEN fint där uppe! Jag har kört den vanliga städningen av nedervåningen, men som vanligt, så blev det extra arbete "när jag ändå höll på" T.ex så bytte Pär och jag klädsel på soffan till en varmt röd enfärgad som passar utmärkt när det bara är en månad kvar till jul. Lite varmare oxå med allt rugg utomhus.


Så här såg det ut med den ljusare klädseln.


Så här ser det ut med den varmt röda klädseln.


"När jag ändå höll på", så tog jag klivet över en väldigt hög tröskel. Jag tog äntligen mod till mig och satte upp några tavlor. Det var en oerhörd mental prövning att slå i den första spiken i orörda väggar eftersom jag vet att väggarna, innan vi målade om, såg ut som schweizer-ost, men nu är det gjort och det känns bra. Glad


Det är så himla rent och fräscht nu att jag kan gå omkring och bara njuta! Ikväll ska vi se HP numro 5 tillsammans. På måndag kommer äntligen "Halvblodsprinsen"! Skrattande


Jag hann aldrig skriva "5 saker" igår för vid halv 22 gav jag efter för tröttheten eftersom det är svårt att göra något när ögonen går i kors och lade mig och somnade på stört. Jag borstade inte ens tänderna. Skäms Nu är jag trött igen, men så har jag varit igång sedan halv 11.....


Fridens. 

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards