Alla inlägg den 11 november 2009

Av Ewa - 11 november 2009 20:14

ProMarker är underbara att måla med; härligt täckande.

ProMarker är skonsammare mot handen.

Jag har beställt fler ProMarker.

Vi (familjen) har en plan för att undvika att hamna i förra årets onda cirkel.

Säsong 5 av "Grey's" kom idag.


Fridens.     


Av Ewa - 11 november 2009 09:28

Det blir en vilodag idag. I natt har jag vaknat 56 gånger minst och drömt skumma drömmar. Vaknade med huvudvärk (modell mindre) och hosta, så idag stannar jag inomhus och lär känna mina nya pennor bättre. Det är Pro-Marker-pennor och de är definitivt annorlunda än vanliga tuschpennor; det blir inte flammigt och skarvarna syns ej. Dessutom är de tjocka och mycket skönare för min hand. Jag ska måla himmel på den sista bakgrunden (av 5 + en hjälte och en prinsessa) till Pärs spel, men sedan ska jag rita för mig själv. Skrattande


+2 grader och nu snöar det! Elin är hemma idag. Hon skolkar FAKTISKT för jag kommer inte att sjukanmäla henne vilket innebär att frånvaron blir ogiltig. Det är någonting med veckans onsdags-schema som tar emot. Jag har frågat VAD, men hon kan inte svara och eftersom det här påminner alltför mycket om hur vi hade det för ett år sedan, så orkar jag inte framhärda. Fördelen med gymnasiet är att det inte är skolplikt, så jag kan lägga mer ansvar på henne än jag själv behöver ta på mig, men det känns inte bra. Det gör det inte..... Gråter


Nu ropar mina nya pennor på mig, så jag måste sluta!


Fridens.          



Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards