Alla inlägg den 30 december 2007

Av Ewa - 30 december 2007 18:04

Träning: ensam promenad i 75 minuter (inga stavar). Det var jätteskönt och jag hade laddat MP3:n med många nya låtar. Efter ungefär en halv timme, så hade jag fått upp värmen och tempot var högre än igår och då slog endorfinerna till. JÄSS! När det sedan kommer en och annan låt som jag kan gå i takt till, ja, då flyyyyyter jag fram och det känns inte det minsta tungt. Det blev en sorts baksmälla när jag kom hem för jag var TRÖTT i benen och i fötterna (?!?), ONT i knäet och i nedre delen av ryggen. Efter en sorts lunch, så strök jag skjortor åt Pär enligt ett avtal från häromdagen. Sedan tog jag två Panodil och lade mig i soffan och det kändes bättre. Jag lagade maten idag och då kände jag att värktabletterna inte hade hunnit få effekt och när maten var färdig, så hade jag OOOOONT i ryggen och ville bara sitta ned. Nu har jag suttit i nästan en timme, så det känns bättre igen. Resten av kvällen ska vi se på två filmer som jag spelade in igår; "Hajar som hajar" och "Ett päron till farsa firar jul". Igår läste jag ut "Damernas detektivbyrå" och idag började jag läsa "Arthur & George" av Julian Barnes. Titelns Arthur är Arthur Conan Doyle, författaren till Sherlock Holmes-böckerna, men jag tror inte att boken handlar om den riktige herr Doyle.


Fridens!

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards