Alla inlägg den 25 december 2007

Av Ewa - 25 december 2007 16:27

Pär och jag är pinsamt och rörande eniga om att nästa jul, då ska vi inte köpa gemensamma julklappar eller, som vi gjorde i år, köpa dem i förväg genom att beställa böcker och sedan kalla det julklappar. Nästa jul ska vi göra det ordentligt! Idag har jag mest haft lust att åka iväg och tokshoppa pga brist på julklappar! Kalla mig ytlig, om ni vill, för det är jag emellanåt.

Av Ewa - 25 december 2007 09:18

Det känns lite avslaget.

Antiklimaxliknande stämning.

"Var det allt?!"


Vi kom hem strax före halv tio igår. Jag var helt färdig efter uppryckningen och så törstig efter all mat (min svärmor lagar sååå god mat!). Två stora glas apelsinjuice och två Mozart-kakor. Jag laddade ned DN:s rysare och lyssnade på flera kapitel medan jag spelade PC-spel. Närmare midnatt gick jag och lade mig; huvudvärk, trött och leds. Jag har sovit hyfsat.


Elin fick diverse uppgraderingar och en ny hårddisk till sin dator i julklapp och Pär och hon satte igång med att installera allt. Det visade sig att hårddisken är trasig och det övriga får Pär inte att fungera. Det är så trist när det blir så!


Det verkar inte bli något riktigt dagsljus idag. Tre plusgrader och all den vackra frosten är borta. Snyft! En dyster dagen-efter-stämning.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards