Alla inlägg den 14 december 2007

Av Ewa - 14 december 2007 18:18

Det är inte enbart pepparkakshus som är ätbara!


Det är den bakre halvan av Lotta som syns närmast i bild.

Av Ewa - 14 december 2007 16:24

Fredag eftermiddag.

Det är kolsvart ute och sorgligt snöfritt, men det är i alla fall minusgrader.

(Jag griper efter julstämningens halmstrån!)

Det enda som hörs nu är när grisarna prasslar med höet och pysslar med sitt.

Elin är hos en kompis.

Pär är inte hemma än.

Jag vet inte vad jag ska skriva EGENTLIGEN.

Jag mår så dåligt.

Då slog det mig hur taxam jag är för att jag inte lever ensam!

Att må så här dåligt just en fredag eftermiddag och ha hela långa helgen framför sig............

Jag har en familj och dessutom husdjur.

Jag har tak över huvudet och dessutom ÄLSKAR jag min bostad.

Jag har en man som har ett fast arbete som han trivs med.

Jag har en dotter som, i det hela stora, är fullt frisk.

Jag har mer än mat för dagen.

Det jag önskar just nu är att få må riktigt bra, riktigt länge och att slippa ha ont i handen, så att jag kan sitta och teckna timmar i sträck.


Adjö.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards