Alla inlägg den 24 december 2007

Av Ewa - 24 december 2007 12:28

Jag tar på mig den otrevliga rollen som Dödaren Av Julglädjen, men jag måste få skriva att jag mår så s****s dåligt idag och att jag har haft en argumentation/gräl med Pär om just detta. Jag vill inte och orkar egentligen inte följa med till svärföräldrarna, men Pär envisas och tycker att jag faktiskt kan "rycka upp mig och följa med". Han säger att han inte kan förstå vad det är som är så jobbigt och det hjälper inte att förklara. "Du behöver inte alltid förstå allting utan bara acceptera." säger jag då. Jag blev arg. Jag är fortfarande arg och det är ilskan som fick mig att "rycka upp mig och följa med" och orkar jag inte, så åker jag hem tidigare. I en barnslig protest, så låter jag kjolen hänga kvar i garderoben och tar på mig mina svarta mjukisbyxor.


Jag fick en namnsdagspresent av Elin i form av ett rosa örngott med texten "Världens Bästa Mamma". Jag var så krass att jag frågade om hon verkligen tycker att jag är det eller om det bara är fjäsk. Vi kom fram till att hon får ta tillbaka det de gånger hon inte tycker att texten stämmer. ;-)



Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards