Alla inlägg den 18 december 2014

Av Ewa - 18 december 2014 20:45

Morgondagens läkarbesök är inställt eftersom läkaren själv är sjuk. Så kan det bli. Jag blev inte alltför besviken för tiden var allt annat än idealisk (fredag klockan 15 när det är mörkt och halt) och jag var rätt orolig för språkförbistring. Jag kommer att få en ny kallelse i januari och det blir förmodligen en annan läkare. Det som var mindre bra var att jag ju hade tänkt fråga läkaren om jag kan använda Pulmicort Turbuhaler eftersom jag hade ett uttag kvar. På eget initiativ bad jag Pär att hämta ut inhalatorn när han var i Skäris med Elin nu på eftermiddagen. Om det är samma sorts hosta som jag hade i mars och som kan hålla i sig flera veckor till och jag inte vet när jag får läkartid - vad är det värsta som kan hända? Jag har ingen som helst lust att gå till den öppna mottagningen igen. 


Nu har mina Ice-Bugs kommit och de är jättefina och sköna att stå i. Jag får vänta med att provgå dem till i morgon för pga. dubbarna är det mindre smart att knalla runt inomhus. De är förresten en julklapp från Pär. Tack, gubben min! 


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards