Alla inlägg den 10 december 2009

Av Ewa - 10 december 2009 15:37

Jag duschade.

Jag gjorde lagad mat till lunch som jag visserligen inte åt allt av, men ändå.

Jag har städat marsvinsburen.


Tvätten kan ligga till i morgon.

Middax-disken får nå'n annan ta hand om.

Nu orkar inte jag mer.


"Trettondagsafton" kom med posten, så ikväll blir det åtminstone 2 timmar och 25 minuter av lycka.


Titta in hos Elin, vettja'! Hon har lagt ut en 4 minuter lång film av Lotta på upptäcksfärd. Den förtjänar en Oscar!


Fridens.



Av Ewa - 10 december 2009 11:21

Jag mår dåligt.

Jag mår VÄLDIGT dåligt.

Jag är trött och tung i kroppen.

Jag märker att jag ofta blir sittande och det enda som fungerar är andningen.

Blicken är ofokuserad.

Det känns som jag befinner mig i en bubbla; avskärmad, men synlig.

Alla ljud hörs på långt avstånd.

Initiativförmågan är puts väck.

Jag har uppgifter att utföra idag, men jag vet inte om jag klarar det och att tvinga mig själv till aktivitet för att må bättre fungerar inte i det här läget.

Varken Elin eller Pär kommer hem förrän efter 16, men jag orkar ändå inte prata.

Jag befinner mig i en situation där jag inte kan påverka eller kontrollera. Jag kan fylla i FK:s blankett, så noga jag kan och jag kan bifoga ett läkarutlåtande, men sedan......... Endast oviss väntan på att människor som aldrig träffat mig och därför inte känner mig ska bestämma om jag ÄR sjuk eller inte.


O-fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards