Alla inlägg den 6 december 2009

Av Ewa - 6 december 2009 20:27

Body Shops ansiktsmask med vete och honung.

Apotekets hudlotion Essex för riktiga torrisar.

Dagens promenad.

Jag har gjort ett julkort som jag själv är VÄLDIGT nöjd med och det händer inte ofta (inte riktigt färdigt än).

Jag har lånat en bok av Elin av Tamara McKinley vilket innebär att jag äntligen har fått tag i en bok som jag inte har läst.


Fridens.

  

Av Ewa - 6 december 2009 15:57

......att när man ammar ett nyfött barn, så är avståndet mellan mammans ansikte och barnets ansikte exakt det avstånd som nyfödda klarar av? Fascinerande, tycker jag. Naturen har tänkt på allt!


Fridens.


  

Av Ewa - 6 december 2009 15:55

......att om man är ute efter c-vitaminen när man äter t.ex en apelsin, så ska man inte dricka te eller kaffe samtidigt för då kan kroppen inte tillgodogöra sig vitaminen.


Fridens.

Av Ewa - 6 december 2009 15:50

Risgrynsgröt och te till frukost närmare 10.

En regnig och mörk, men skön promenad (70 min) tillsammans med Elin.

2 stekta ägg och 3 prinskorvar till lunch + te åff kårs.

Hemmaspa med ansiktsmask, inpackning, kroppsskrubb och insmörjning.

Pär lagar middag och Elin diskar.

En inte så pjåkig söndag!


Fridens.


  

Av Ewa - 6 december 2009 12:58

Pär tog många bilder medan marsvinen badades. På 5 av dem togs även handduks-bilder.


Ester är go' och hon har blivit ett riktigt goseproffs.

 


Lillan med lite punkspret.

    


Det visade sig att Astrid är sååååå kittlig och när jag torkade henne mothårs, så blev protesterna många och höga. F'låt, Astrid.....

  


Innan Elsa kom till oss kallades hon för Lilla Gul. "Lilla Gul i en handduk så gul."

  


Sist, men inte minst, min hjärtegris Ellen.

  


Fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards