Direktlänk till inlägg 30 december 2009

1 serie och 2 lipsillar

Av Ewa - 30 december 2009 15:56

"Mc Leods döttrar" är SÅ BRA!! Jag köpte första säsongen igår. Elin var skeptisk, men nu är hon fast. Australisk serie om kvinnor på en farm. Jordnära, lååååångt från perfektion och ytlighet, hästar, kor och får och några snygga pojkar. I ett av avsnitten var Claire tvungen att avliva en favorithäst. Tårarna strömmade på mig och näsan rann. Elin försvann ut i badrummet och kom tillbaka med alldeles rödgråtet ansikte. Ingen av oss pallar när det gäller djur. Riktiga lipsillar.    


Fridens.

  

 
 
Budda

Budda

30 december 2009 19:42

Hej Ewa, vi kan skaka hand. Jag är också en lipsill (i dill) när det gäller djur. Vilda som tama.

Ser du Animal planet i bland? Har ni den kanalen?

Önskar ett bra 2010 och att oron för FK skall vara obefogad.
När väntas du någon form av besked?

/T

http://www.budda.bloggplatsen.se

 
Annie

Annie

30 december 2009 19:58

Som alltid får jag bra tips från dej. Tog mej i kragen och letade rätt på En Spricka i Kristallen som du tidigare tipsat om. Lite svårt, men tillslut hittade jag ett överblivet exemplar på Media Markt, då den tydligen inte gavs ut längre. Den var bra :-)
Nu har jag beställt Säsong 1 av McLeod´s Döttrar på nätet, så jag ser fram emot en trevlig filmupplevelse lagom till nästa helg :-)

Kram och Gott Slut + Gott Nytt

http://peek-a-boos.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

31 december 2009 10:21

Önskar Er alla ett riktigt Gott Nytt År!!!


Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Jag själv

Jag själv

31 december 2009 11:36

Budda: min ersättning räcker april månad ut, så innan dess hoppas jag att de svarar, men först måste jag skicka in min ansökan. I nuläget saknas läkarutlåtandet som jag ska få i februari.

http://www.fundringar.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ewa - 25 december 2014 22:37

Nu flyttar jag härifrån efter drygt 7 års bloggande. Naturligtvis ska jag fortsätta att blogga, men på en helt egen domän för att verkligen säkerställa äganderätten till mina texter. Jag flyttar hit: http://www.ewasundback.se/. Jag hoppas att ni följ...

Av Ewa - 24 december 2014 20:24

"Spiderman" med Toby McGuire och Kirsten Dunst. Det är inte bara tecknade filmer som fungerar när jag vill fly verkligheten. Superhjältar kan rädda mig för 2 timmar i taget. "Spiderman" är 12 år och det är länge sedan jag såg den, men just ikväll var...

Av Ewa - 24 december 2014 15:53

Elin störde mig. Pär irriterade mig. Båda gick mig på nerverna på ett sätt som definitivt hade att göra med ångest och sällskapssjuka. När det var 1 timme och 20 minuter kvar innan vi skulle åka till svärisarna för att fira julafton satte jag mig i s...

Av Ewa - 23 december 2014 16:14


...tycker om den träningsvärk som jag har idag och när inte ens jag gör det,ja, då är den löjligt grym. Jag har faktiskt tagit värktabletter för att över huvud taget kunna röra mig smärtfritt. I förmiddags var träningsvärken inte alltför hemsk och ja...

Av Ewa - 22 december 2014 22:09

Föddes och växte upp i Kiruna. Flyttade därifrån när jag var 22 år. Nästan flydde. De sista åren jag bodde där mådde jag oerhört dåligt och det är den känslan som blev mitt bestående minne av stan. Av en slump hittade jag en Kirunagrupp på FB med mån...

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards