Direktlänk till inlägg 29 december 2008

Lista IGEN

Av Ewa - 29 december 2008 22:16

Den här hittade jag hos Nini.


Dagens vill ha: Te! Just idag är det extra gott med te.

Dagens klädsel: Polotröja och mjukisbyxor byttes till pyjamas.

Dagens smink: Aldrig smink.

Dagens frisyr: Spretigt.

Dagens händelse: Shopping i Stockholm.

Dagens låt: "Vem svänger på svansen i barfotadansen? Jo, Muuuumin!"

Dagens planer: Läsa och sedan sova för klockan är efter 22.

Dagens saknad: Jag har alla och allt jag behöver.

Dagens dummaste: Joey i "Vänner" - ett mirakel att han klarar av att gå upprätt.

Dagens sjuka: Småhostig och småsnuvig.

Dagens drog: Tein som finns i te.

Dagens roligaste: Elin.

Dagens favorit: Elin och jag hade en himla trevlig dag.

Dagens köp: Plåster, strumpor, mössa, sjal, serum till hårbotten, ansiktsskrubb, apelsinkaffe till Pär och halsband från Pilgrim.

Dagens godis: Godisfritt och det utan problem!

Dagens humör: Trött, men nöjd.

Dagens ord: Frrrrrostigt.

Dagens bästa: En ovanligt bra dag efter en lång period av elände.

 
 
Naom

Naom

29 december 2008 22:31

Låter som du haft en underbar dag. Rolig lista :)
N

http://n-a-o-m.bloggagratis.se

 
Nini

Nini

30 december 2008 10:07

Spooky är ordet! *S*

http://nini.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Tina

30 december 2008 11:36

Hejsan och tack för en fin blogg. Jag hittad hit från en annan blogg och råkade se ett foto på ett marsvin. Jag visade familjen! "Det ser ju ut som ALVA!". Har själv tre underbara marsvin som är till stor glädje.
Jätteroligt att läsa att när du ska skriva "tre saker" så lyser kärleken till marsvinen igenom - underbart.
Tack.
Gott nytt år.

 
Nini

Nini

30 december 2008 13:03

Får jag lägga dig till min länklista? *ler*

http://nini.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malte o snoken

30 december 2008 13:11

å det är våran favvo-låt oxå! fast vi byter ut mot snoooooken!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ewa - 25 december 2014 22:37

Nu flyttar jag härifrån efter drygt 7 års bloggande. Naturligtvis ska jag fortsätta att blogga, men på en helt egen domän för att verkligen säkerställa äganderätten till mina texter. Jag flyttar hit: http://www.ewasundback.se/. Jag hoppas att ni följ...

Av Ewa - 24 december 2014 20:24

"Spiderman" med Toby McGuire och Kirsten Dunst. Det är inte bara tecknade filmer som fungerar när jag vill fly verkligheten. Superhjältar kan rädda mig för 2 timmar i taget. "Spiderman" är 12 år och det är länge sedan jag såg den, men just ikväll var...

Av Ewa - 24 december 2014 15:53

Elin störde mig. Pär irriterade mig. Båda gick mig på nerverna på ett sätt som definitivt hade att göra med ångest och sällskapssjuka. När det var 1 timme och 20 minuter kvar innan vi skulle åka till svärisarna för att fira julafton satte jag mig i s...

Av Ewa - 23 december 2014 16:14


...tycker om den träningsvärk som jag har idag och när inte ens jag gör det,ja, då är den löjligt grym. Jag har faktiskt tagit värktabletter för att över huvud taget kunna röra mig smärtfritt. I förmiddags var träningsvärken inte alltför hemsk och ja...

Av Ewa - 22 december 2014 22:09

Föddes och växte upp i Kiruna. Flyttade därifrån när jag var 22 år. Nästan flydde. De sista åren jag bodde där mådde jag oerhört dåligt och det är den känslan som blev mitt bestående minne av stan. Av en slump hittade jag en Kirunagrupp på FB med mån...

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards