Alla inlägg den 19 december 2008

Av Ewa - 19 december 2008 16:54

.....varför jag inte kunde ha fått slippa bli förkyld?


*tar en klunk te mot killet i halsen*



Av Ewa - 19 december 2008 16:47

Elin fick en bra avslutning på en riktigt dj-g hösttermin.

Min frisör - duktig och go.

Pär och Elin röjer plats för julgranen på övervåningen och jag behöver vill inte hjälpa till.*


* Som Phoebe i "Vänner" säger när de frågar om hon vill vara med och skruva ihop IKEA-möbler: "Jag önskar jag kunde, men jag vill inte."


Fridens.

Av Ewa - 19 december 2008 16:38

Jag börjar med det POSITIVA! Elin fick betygen idag och hon har HÖJT i 2 ämnen och det finns ingen sänkning, inte ens i idrott! Med tanke på hur lite hon har varit i skolan under hösten, så är det en prestation som heter duga. Pär och jag köpte 5 rosa rosor med guldiga dekorationer till henne som tecken på att vi tycker att hon har varit väldigt duktig. Det bevisar oxå att man inte MÅSTEvara i skolan för att må målen.


Det negativa idag är att jag är på väg att bli förkyld och om jag ska döma efter killet i halsen, så blir det ordentligt.... Dumma Pär, som har smittat mig! >:-(


Jag kom iväg till frissan i rätt tid och klippningen blev väldigt bra.


Fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards