Alla inlägg den 28 december 2008

Av Ewa - 28 december 2008 15:38

......varför misslyckade försök inte räknas som försök?


*alla kan inte lyckas med allting jämt*

Av Ewa - 28 december 2008 15:36

Rena lakan

Långdusch.

Ren pyjamas.


Fridens.

Av Ewa - 28 december 2008 15:25

Pär och jag gick en långpromenad (80 min) i frostiga minusgrader och sol. Underbart! Min favoritrunda, "Ut på landet" har jag inte gått på hela hösten i tron att det har pågått byggverksamhet där. Senaste gången fanns det ingen väg där utan bara avspärrningar och ett STORT hål i stället för väg. Nu är vägen breddad och den har fått en sprillans ny trottoar och vägbelysning. Kanon! Bilden är tagen längs den rundan.


Efter en period utan träning, så märker jag vilken skillnad som MBT-skorna utgör jämfört med vanliga skor. Efter fredagens promenad, som ändå inte var så lång, så kände jag av musklerna i vaderna, låren, rumpan och till och med magen! Härligt! Min nya jacka är så varm och gosig och jag frös ingenting fast det var plural i minusgrader. :-)


Nu har jag börjat lyssna på "Brudgummen" av Rosamond Smith med Krister Henriksson som uppläsare. Den är bra och herr Henriksson har en underbar röst att lyssna till.


Fridens.



Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards