Direktlänk till inlägg 7 december 2008

3 saker

Av Ewa - 7 december 2008 18:12

Julklapparna är avklarade.

Jag fick komma hemifrån själv ett par timmar.

Nu vet jag hur Humlan ser ut.


Fridens.

 
 
Ingen bild

Kapten krok ser ingen humla

8 december 2008 10:58

Är inte det där en tvättbjörn??

 
Jag själv

Jag själv

8 december 2008 15:00

Kroken: det ÄR en tvättbjörn! Humlan finns i ett tidigare inlägg. ;-)

http://fundringar

 
Sanna

Sanna

8 december 2008 15:33

Man ska ju inte vara avundssjuk på andra men att du redan är klar med dina julklappar är nog i alla fall ett rekord. Inte för att jag brukar vara ute i sista minuten men skulle jag varit klar nu skulle jag sakta luta mig bakåt och bara må gott. :)

http://sancha.bloggagratis.se

 
Jag själv

Jag själv

8 december 2008 15:41

Sanna: att beställa de flesta klapparna på internet är himla bekvämt och det är därför det går fort.

http://fundringar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ewa - 25 december 2014 22:37

Nu flyttar jag härifrån efter drygt 7 års bloggande. Naturligtvis ska jag fortsätta att blogga, men på en helt egen domän för att verkligen säkerställa äganderätten till mina texter. Jag flyttar hit: http://www.ewasundback.se/. Jag hoppas att ni följ...

Av Ewa - 24 december 2014 20:24

"Spiderman" med Toby McGuire och Kirsten Dunst. Det är inte bara tecknade filmer som fungerar när jag vill fly verkligheten. Superhjältar kan rädda mig för 2 timmar i taget. "Spiderman" är 12 år och det är länge sedan jag såg den, men just ikväll var...

Av Ewa - 24 december 2014 15:53

Elin störde mig. Pär irriterade mig. Båda gick mig på nerverna på ett sätt som definitivt hade att göra med ångest och sällskapssjuka. När det var 1 timme och 20 minuter kvar innan vi skulle åka till svärisarna för att fira julafton satte jag mig i s...

Av Ewa - 23 december 2014 16:14


...tycker om den träningsvärk som jag har idag och när inte ens jag gör det,ja, då är den löjligt grym. Jag har faktiskt tagit värktabletter för att över huvud taget kunna röra mig smärtfritt. I förmiddags var träningsvärken inte alltför hemsk och ja...

Av Ewa - 22 december 2014 22:09

Föddes och växte upp i Kiruna. Flyttade därifrån när jag var 22 år. Nästan flydde. De sista åren jag bodde där mådde jag oerhört dåligt och det är den känslan som blev mitt bestående minne av stan. Av en slump hittade jag en Kirunagrupp på FB med mån...

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards