Alla inlägg den 27 november 2012

Av Ewa - 27 november 2012 14:35

Bara 3 grader, regn och blåst - ISCH! Jag hårdtestade min vinterjacka. Är den verkligen vattentät? Svar: ja. Ruskvädret lade sig som små, små droppar över jackan och när jag kom in, så skakade jag bara av alltihop som man skakar av ett paraply och sedan torkade jackan på nolltid. Lysande! Jag gjorde misstaget att inte stänga fickorna, så de blev lite blöta inuti, men det lär jag komma ihåg i fortsättningen. Jackan är ett riktigt bra köp.    


Bettskenan var som den skulle den här gången och tandläkarbesöket blev inte långt. Jag fick med mig en lista över hur jag ska sköta om den och en tid (den 7 december - måtte det bli årets sista tandläkarbesök!) för att kolla att den fungerar som det är tänkt.



Jag har varit frusen ända sedan jag kom tillbaka från tandläkaren. Dubbla sockor och leggings under mjukisbyxor. Temperaturen sjunker och regnet blir alltmer snöblandat. Jag ser inte fram emot att gå ut en gång till för veckohandling på Konsum även om jackan är vattentät. 


Fridens.    

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards