Alla inlägg den 14 november 2012

Av Ewa - 14 november 2012 21:21

.......vad dagarna rullar på utan att jag behöver anstränga mig nämnvärt. Mitten av november och jag har inte styrketränat på 4 veckor! Det har ju blivit ett antal promenader och det är ju tur det. Just nu är jag inne i en uteperiod (vitsigt värre!) när jag tycker att det är skönt med frisk luft och njuter av att kunna promenera utan att få ont efteråt. Igår var det bara ett par plusgrader igen med frost på morgonen och när jag gick ned till Konsum, så invigde jag den nya jackan och den behövdes och är till full belåtenhet. Idag har det varit hela 11 plusgrader och blåsigt. Igår var det, som sagt kallt och jag frös hela dagen och drog upp värmen i elementen. Idag är det milt igen, jag har inte frusit och jag har fått dra ned värmen i elementen. Det är kanske inte så konstigt att jag har haft en envis huvudvärk som Ipren inte biter på?


I somras, vid ett av de otaliga tillfällen när Elin tjafsade som värst med sin dåvarande kille (av mig numera benämd som Puckot eller Skitstöveln), så gick hon in på en chat-sida för att få prata av sig och kom i kontakt med F. De har fortfarande kontakt. F bor i Örebro, har ett eget företag och arbetar enbart vitt, har flyttat hemifrån och har definitivt kapat navelsträngen och han är inte religiös. Elin har hälsat på vid ett par tillfällen och i morgon är det dax igen. Pär och jag har inte träffat F ännu, men av det jag har hört, så känns det lugnt. När jag träffade Puckot första gången, så fick jag dåliga vibbar och med facit i hand...... Vad var det jag sa? Vi får se vad jag får för vibbar från F, men han är svensk och det är ju en lovande början, tycker både Elin och jag.


Fridens.    

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards