Alla inlägg den 19 november 2012

Av Ewa - 19 november 2012 21:23

Idag har jag äntligen styrketränat igen! Det var 3 veckor sedan sist enligt min almanacka. Det var tungt, men det var positivt tungt. Uppehålls-tungt. Armarna skakade, men jag pressade. Skönt! Sedan jag började styrekträna hemma och sa upp medlemskapet hos SATS, så har det träningen blivit mycket mer regelbunden mycket tack vare att jag slipper åka någonstans. Det krävs i och för sig en del självdisciplin att träna hemma, men så länge jag tycker om träningsformen, så är det inga som helst problem. Problem har jag med att lyckas få en balans, en bra mix av styrketräning och promenader. Det blir ofta antingen eller, men om jag skulle kunna nöja mig med ett muskelpass i veckan, så skulle jag nog kunna få ihop det.         Den här sortens problem tycker jag om - de är hanterbara och mestadels lustfyllda.


Fridens.    

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards