Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Ewa - 20 oktober 2011 15:52

Klockan väckte mig halv 10 och då steg jag faktiskt upp. Det var ett väldigt velande innan jag kokade ett ägg och sedan gav mig av på en 65-minuters promenad. Det tog emot samtidigt som jag ville ut eftersom jag har suttit inomhus så mycket. Jag kom iväg i alla fall, men det var inte behagligt. Solen strålade och vädret var perfekt, men kroppen kändes tung och knäna värkte.


Efter lunch har jag städat buren, städat undan skräp i hallen för vidare transport till förrådet (till att börja med) och så har jag duschat. Jag är fruktansvärt trött på håret nu! Jag skulle ha klippt mig igår, men nu har jag ju fått för mig att det ska få växa ut......


Elin och jag tittar på "Lark Rise to Candleford" från början och den är så mysig! Jag tror att det är nyttigt och absolut nödvändigt att se den sortens serie eller film emellanåt. Tempot sänks, det är fritt från sex och våld, språket är vårdat (i brist på bättre uttryck) och det är inget evigt tjat om vikt eller om någon är sexig eller inte. Som bomull för själen.


Fridens.     

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards