Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Ewa - 11 oktober 2011 15:05

Ett besök hos dr Levaxin och den här gången skulle jag faktiskt dit och den här gången kom jag ihåg att inte ta Levaxin på morgonen. Det gick fort som det alltid gör och efteråt gick jag ned till labbet och lämnade prover.


Innan jag åkte hem igen, så gjorde jag en avstickare till Åhléns och köpte 2 Mavala-lack i lila och rött. Jag har börjat lacka finger-naglarna igen efter ett uppehåll på många år då mina naglar, främst tumnaglarna, har varit förstörda pga psoriasis. Nu för tiden är tumnaglarna nästan helt släta och det går alldeles utmärkt att lacka utan att det blir fult och det är roligt igen! Mavala är mitt favoritmärke bland nagellack med IsaDora på en hedervärd andraplats. Det är lätt att måla med, det täcker och det är hållbart som få andra märken. Flaskorna är små vilket förhindrar att det hinner torka ihop innan jag har använt det färdigt och det kostar inte mer än 45 kr/styck och det är väldigt överkomligt.


Idag kom läkarutlåtandet!!!!! Ömäjsing! Jag vet, ärligt talat inte vad jag skulle ha gjort om det inte hade kommit.......... Sjunkit ännu längre ned antagligen, men i stället infann sig en lättnad modell mindre och den här dagen blev inte så tokig, trots allt. Det är ett bra utlåtande och jag har svårt att se hur FK:s läkare ska kunna feltolka det på något sätt eller anse att det saknas något eller peta i detaljer. Tack, AH - det satt långt inne! Nu har jag tagit kopior av alla handlingar som ska skickas in för att få ett eget exemplar av allt och så har jag kuverterat originalen, satt på 2 frimärken för säkerhets skull och dessutom skrivit dit avsändare vilket jag sällan gör. Inget får gå fel! I morgon postas det, min ersättning går ut om precis 3 veckor och sedan är det bara att vänta.......


Pär och Elin fixar veckohandlingen på Coop i Södertälje. Det ska finnas en Aladdin-ask med bara mörka praliner och den finns med på handlingslistan.


I morgon, klockan 9.15 ska jag infinna mig på Af i Tumba. Isch! 


Fridens.          

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards