Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Ewa - 13 oktober 2011 15:37

Idag behövde jag inte väckarklockan utan kunde sova till först halv 9 då jag var tvungen att gå på toaletten och sedan till 10. Det kändes bra.


Jag åt fullfet youghurt och tog mina mediciner innan jag drog iväg på en långpromenad (95 minuter). Det är soligt idag med även om molnen är fler, men det blåser svinkallt och vinterjackan plockades fram för ett par dagar sedan och det var inte i onödan! Kommer ni ihåg min vansinnigt snygga, lila kappa som jag köpte för ganska precis ett år sedan? Den har oxå tagits fram från garderoben och kommer att användas, så snart tillfälle ges!

Jag stödhandlade på Konsum (ägg och drickyoughurt) och lade till en Aladdin-ask för själen till på lördag och ett nytt exemplar av "Ensamma hjärtan och hemlösa hundar" och jag bläddrade igenom den för att se att inga sidor saknades....... Jag har för vana att alltid bläddra igenom en pocket eftersom jag tidigare har varit med om att sidor har saknats eller att det till och med har lagts in -  av misstag - en bit av en helt annan bok (det hände med mitt första exemplar av "Påven Johanna")!! När jag köpte "Ensamma hjärtan..." på Pressbyrån förra måndagen, så var det en av de få gånger som jag inte bläddrade igenom boken. Anbelivöbel! 


Efter lunch inklusive en kanna te, så rengjorde jag hos vår sötnöss och de ger intryck av att uppskatta det och mest av allt den extra stora Torsdags-högen med hö som jag lägger in i slutet.


Jag läste igenom materialet från gårdagens Af-möte, men jag känner inte att det gäller mig så mycket. Det handlar om arbetslivsintroduktion, att sakta men säkert kunna komma tillbaka till arbetslivet och det ingår inte i mina planer direkt.


Jag beställde träningskläder från Ellos som borde komma i brevlådan idag. Det är första gången jag har köpt träningskläder som jag ska ha på SATS för tidigare har jag helt enkelt tagit ett par mjukisbyxor och en överbliven t-shirt att ha. Jag hoppas att byxorna passar för storlekarna var skumma och de är inte av mjukiskvalitét.

                             


Fridens.   

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards