Direktlänk till inlägg 4 november 2010

Det här med Rampljuset

Av Ewa - 4 november 2010 15:33

Jag retar mig mer och mer på alla patetiska meddelanden som syns där! "Låt bli att läsa då!" Lättare sagt än gjort för hjärnan fungerar nämligen så att när man väl har lärt sig att läsa, så gör man det automatiskt, vare sig man vill eller inte, så fort 2 eller fler bokstäver står på rad. Jag stänger Rampljuset så fort det bara är möjligt när jag väl har loggat in, men oftast har jag hunnit med att läsa ett par meddelanden. Just idag har jag sett samma 2 meddelanden flera gånger. 2 ytterligheter. I det första meddelandet tackar bloggaren för alla kommentarer och hoppas nu att alla som har kommenterat även ska fortsätta att läsa bloggen. Blir de aldrig nöjda??! I det andra meddelandet hotar bloggaren med stänga sin blog om inte h*n inte får fler frågor från oss läsare. Oooooo, vem törs stå emot ett sådant fruktaaaaansvärt hot? Jösses Amalia! Jag har inga övriga kommentarer till dessa ynkedomar.


Fridens.    

 
 
Lina

Lina

4 november 2010 15:49

Jag håller med dig, de va en som hade ca 80 läsare idag och hon klagade på att ingen läste bloggen och hotade men att stänga ner den -.- ;)

http://linaagnas.bloggplatsen.se

 
Marianne

Marianne

4 november 2010 18:59

Den som bloggar för att enbart fiska kommentarer borde stänga ner med en gång.
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

Ewa

4 november 2010 19:49

Det är sorgligt.

 
Gröngöling

Gröngöling

4 november 2010 23:21

Jag retar mig på mycket, men inte på de här "speedade" bloggarna. Tänker att det är unga människor som vill blogga på ett annat sätt än jag. De vill ha en intensitet i det, en massa social aktivitet, och kanske inte skriva långa inlägg utan det är dialogen som är viktig.

Och jag vet att det där lät lite snustorrt men sån är jag!

Kram kompis!

http://grongoling.bloggplatsen.se

Ewa

5 november 2010 10:00

Min snustorra kompis! ;-)

 
Vikki

Vikki

5 november 2010 10:42

TACK! Jag hade ingen aning om att man kunde stänga av den, vilken jävla lättnad att få reda på det! Kungibaren är ju skitsjuk, samtidigt blir man nyfiken och sedan arg för det är den värsta blogg jag någonsin sett.

http://vickileh.bloggagratis.se

Ewa

5 november 2010 16:30

Vassego!

 
filozophie

filozophie

6 november 2010 17:06

Skrev ett inlägg om just detta för inte så länge sedan. Jag blir också sååå trött på dem. Men visst, har man inget vettigt att säga får man inga läsare och då får man kanske ta till tjuvknep... Man kanske skulle lägga in en vettig länk på rampljuset;)
Kram

http://www.filozophie.bloggplatsen.se

 
margus

margus

11 november 2010 20:17

Patetiskt är ordet, sa Bull.
Stänger också ner skiten så fort det nånsin går.
Enormt störande larv.

http://margus.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ewa - 25 december 2014 22:37

Nu flyttar jag härifrån efter drygt 7 års bloggande. Naturligtvis ska jag fortsätta att blogga, men på en helt egen domän för att verkligen säkerställa äganderätten till mina texter. Jag flyttar hit: http://www.ewasundback.se/. Jag hoppas att ni följ...

Av Ewa - 24 december 2014 20:24

"Spiderman" med Toby McGuire och Kirsten Dunst. Det är inte bara tecknade filmer som fungerar när jag vill fly verkligheten. Superhjältar kan rädda mig för 2 timmar i taget. "Spiderman" är 12 år och det är länge sedan jag såg den, men just ikväll var...

Av Ewa - 24 december 2014 15:53

Elin störde mig. Pär irriterade mig. Båda gick mig på nerverna på ett sätt som definitivt hade att göra med ångest och sällskapssjuka. När det var 1 timme och 20 minuter kvar innan vi skulle åka till svärisarna för att fira julafton satte jag mig i s...

Av Ewa - 23 december 2014 16:14


...tycker om den träningsvärk som jag har idag och när inte ens jag gör det,ja, då är den löjligt grym. Jag har faktiskt tagit värktabletter för att över huvud taget kunna röra mig smärtfritt. I förmiddags var träningsvärken inte alltför hemsk och ja...

Av Ewa - 22 december 2014 22:09

Föddes och växte upp i Kiruna. Flyttade därifrån när jag var 22 år. Nästan flydde. De sista åren jag bodde där mådde jag oerhört dåligt och det är den känslan som blev mitt bestående minne av stan. Av en slump hittade jag en Kirunagrupp på FB med mån...

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards