Alla inlägg under juni 2012

Av Ewa - 20 juni 2012 15:04

Det var inget fult trick. Elin har bett om förlåtelse och fått den. Av mig i alla fall. Dessvärre har killen fått ytterligare minus i kanten. Elin hade förklarat att det inte var någon bra idé att han kom oanmäld i hopp om att allt skulle bli bra i ett nafs. Han lyssnade inte på henne och det gör ju ingenting bättre. Jag sms:ade killen idag, men utan att få svar.


Fridens.    

Av Ewa - 19 juni 2012 21:49

Det går inte idag.

Jag mådde dåligt från början.

Nu mår jag skit.


Totalt j-a ofridens.    

Av Ewa - 19 juni 2012 21:29

Om jag hade varit ensam hemma med Elin ikväll, så hade jag inte öppnat dörren för honom. Elin var inne i badrummet misstänkt länge när det knackade på ytterdörren. Det finns bara en person som knackar i stället för att använda ringklockan..... Hon kom inte ut från badrummet trots att jag ropade på henne för att tala om att hon hade besök. Pär är mycket snällare än jag, mycket mer förlåtande. Eller är han feg? Pär öppnade och släppte in den person som inte är välkommen här. Efter någon minut kom Elin ut från badrummet. Det dröjde inte länge innan jag kom underfund med att det var ett medvetet trick från Elins sida i sambarbete med den andra personen. Ett fult trick. Ett omoget sätt att få som man vill. En brist på respekt som är sårande. Den andra personen har sådan respekt för sina egna föräldrar (eller är han rädd för dem?) att han knappt kan prata med dem om att han älskar en "svenne-tjej", men hennes föräldrar behöver man inte respektera, eller? Att komma dragande med en påse med godsaker går inte hem hos mig. Visa mig att min dotter kommer i första hand i stället för att fjäska för mig!


Totalt jävla o-fridens!      

Av Ewa - 18 juni 2012 23:13

"Criminal Minds" har blivit något bättre.

Stilnoct slog till fort ikväll.

Inga värktabletter idag.


Fridens.    

Av Ewa - 18 juni 2012 18:00

Allmän vantrivsel.

Rastlöshet.

Irritabilitet.

Beslutsångest.

Vanlig ångest.

Handlingsförlamning.

Dåligt samvete.

Tillbakahållet förnuft.

Prokastinering.

Desperation.

Hopplöshetskänsla.

Fullständig kortslutning.


Jag är på gränsen.

Inte till att bli (ännu mer) deprimerad.

På gränsen till att bestämma mig.

Att ta tag i kosten.

Att ta tag i motionen.


När jag har bestämt mig kommer den befriade känslan.

Det vet jag.


Det är bekvämt att strunta i vad jag stoppar i mig.

Det är bekvämt att strunta i motion.

Det ger mig även en känsla av meningslöshet.


Jag kan inte ha det så här.

Jag vill inte ha det så här.


Om det enda jag behöver göra är att tänka på vad jag äter och se till att börja promenera, så är det egentligen ett enkelt problem.

Det är inte oöverstigligt.

Det är fullt hanterbart.

Samtidigt är att lägga om sin livsstil bland det tuffaste man kan göra.


Jag har ingen lust.

Ingen motivation.

Jag vill bara sova.

Men jag är på gränsen.


O-fridens.    

Av Ewa - 18 juni 2012 17:30

Kajsa fyller 1 år idag!

 


Fridens.    

Av Ewa - 17 juni 2012 21:19

Ännu en god måltid på Amazon.

Jag känner mig ordentligt mätt.

Det är enkelt att förnya recept.


Fridens.     


Av Ewa - 16 juni 2012 21:22

Bara 2 veckor kvar med den tillfälliga fyllningen.

Sopsorteringstunnorna var tömda = gott om plats.

Det närmar sig klippdax igen.


Fridens.    

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards