Direktlänk till inlägg 19 februari 2008

Månpockets projekt

Av Ewa - 19 februari 2008 11:37

Månpocket har dragit igång ett projekt för oss med skrivklåda. Det kallas "Ordet är fritt" och man får vara med och skriva en bok. Två författare har skrivit inledningen och det första kapitlet. Sedan får den som vill skriva en fortsättning. Jag har anmält mig och skrivit en fortsättning som nu har blivit utvald att publiceras för betygsättning. Det är närmare 500 personer som har gått med, så jag känner mig lite utvald faktiskt. Det roliga är att fortsättningen på boken kan bli hur som helst beroende på hur deltagarna vill att det ska fortsätta! Häftig idé! De två författarna är med och väljer vilka bidrag som "ska gå vidare" och alla som går in och läser bidragen har möjlighet att betygsätta. Jag kallar mig Bokmalen och har en bild av en nalle som klär av sig pälsen.


www.ordetarfritt.se


Klicka på länken.

Läs.

Rösta på mig om ni tycker att texten är något att ha.

Pliiiis...

 
 
Anna

Anna

19 februari 2008 12:32

Låter spännadne. Jag ska gå in och läsa och ge dig en röst! Lycka till!
Anna!

http://enannassida.blogg.se

 
Bokmamman

Bokmamman

20 februari 2008 13:46

Jag har också skickat in ett bidrag. Bokmamman heter jag. Ska bli spännande att se vad som händer efter deadline. Alltså när man inte får rösta längre.

http://bokmamman.blogspot.com

 
Marianne

Marianne

20 februari 2008 23:09

Hej
Nu har jag varit inne och lagt min röst på dig.
Lycka till

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
malin

malin

23 februari 2008 22:08

Jag har läst ditt bidrag och det var ju jättebra!
Jag röstade förståss och nu håller jag tummarna!

http://pillris.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ewa - 25 december 2014 22:37

Nu flyttar jag härifrån efter drygt 7 års bloggande. Naturligtvis ska jag fortsätta att blogga, men på en helt egen domän för att verkligen säkerställa äganderätten till mina texter. Jag flyttar hit: http://www.ewasundback.se/. Jag hoppas att ni följ...

Av Ewa - 24 december 2014 20:24

"Spiderman" med Toby McGuire och Kirsten Dunst. Det är inte bara tecknade filmer som fungerar när jag vill fly verkligheten. Superhjältar kan rädda mig för 2 timmar i taget. "Spiderman" är 12 år och det är länge sedan jag såg den, men just ikväll var...

Av Ewa - 24 december 2014 15:53

Elin störde mig. Pär irriterade mig. Båda gick mig på nerverna på ett sätt som definitivt hade att göra med ångest och sällskapssjuka. När det var 1 timme och 20 minuter kvar innan vi skulle åka till svärisarna för att fira julafton satte jag mig i s...

Av Ewa - 23 december 2014 16:14


...tycker om den träningsvärk som jag har idag och när inte ens jag gör det,ja, då är den löjligt grym. Jag har faktiskt tagit värktabletter för att över huvud taget kunna röra mig smärtfritt. I förmiddags var träningsvärken inte alltför hemsk och ja...

Av Ewa - 22 december 2014 22:09

Föddes och växte upp i Kiruna. Flyttade därifrån när jag var 22 år. Nästan flydde. De sista åren jag bodde där mådde jag oerhört dåligt och det är den känslan som blev mitt bestående minne av stan. Av en slump hittade jag en Kirunagrupp på FB med mån...

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards