Alla inlägg den 21 november 2014

Av Ewa - 21 november 2014 20:37

Min förkylning marscherar raskt framåt. I tisdags fick jag kill i halsen framåt kvällen. Hela onsdagen killade halsen. Igår rev hostan och var slemmig och jag undvek att prata eftersom jag bara hostade. Idag hostar jag ibland, inte så slemmigt och jag känner mig inte förkyld. Elin såg nästan förolämpad ut när jag sa att jag känner mig betydligt piggare. "Orättvist!!", blev kommentaren. Jag tröstade henne med att det inte är omöjligt att denna raska marsch tappar fart och resulterar i en långvarig torrhosta och det vore inte första gången.


De polska barnen är för känsliga för Nalle Puhs halvklädda varelse. Då borde Kalle Anka oxå ligga i farozonen. Varför ställer ingen frågan varför en björn över huvud taget har en tröja på sig? NP i original är spritt språngade naken. Det är dubbelmoralisterna hos Disney som har klätt på honom. 


  

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards