Alla inlägg den 10 april 2010

Av Ewa - 10 april 2010 18:26

Det är lördag idag och sedan jag gick över till LKHF, så betyder lördag att jag tillåter mig fler kolhydrater om suget infinner sig, men det suget innfinner sig inte så ofta och här uppenbarar sig en annan skillnad jämfört med Viktväktarna för när lördagen kommer, så känner jag ingen som helst stress över att hinna med att äta så mycket "förbjudet" jag bara orkar vilket jag kände när jag svalt mig själv och de points-fria lördagarna var som ljuset i slutet av tunneln.


När jag väl masade mig ur sängen i förmiddax, så hade jag ingen matlust och det bidde ingen frukost. Till lunch gjorde jag en varm macka av vanligt vitt bröd med mycket smör och ost på. Till middag åt vi tacos och själv åt jag 2 stycken. Jag drack mjölk till maten och ibland är mjölk sååååå himla gott! Jag kommer att göra ett nytt försök med chips ikväll; choklad och chips. Om jag mår lika dåligt i morgon som jag gjorde för 2 veckor sedan, så vet jag med säkerhet att min mage inte accepterar chips längre. Små-spännande, eller hur?   


Fridens.



Av Ewa - 10 april 2010 11:45

Jag är fruktansvärt trött! Igår lade jag mig före 22 och slocknade direkt. Toalettbesök vid 4 och sedan somnade jag om och sov och sov och sov till efter 11. Jag är så trött att det påverkar humöret som sjunker..... Kan det vara sköldkörteln? Trött, deppig och frusen; jag fryser jämt om fötterna nu för tiden. Jag har en tid hos Levaxindoktorn om ett par veckor. Kanske är det LKHF som påverkar ämnesomsättningen eller är det alltför långsökt?


Uääää!   


O-fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards