Alla inlägg den 19 april 2010

Av Ewa - 19 april 2010 11:25

Det är tur att den här sortens nätter är få! Jag lade mig före 21 bara för att jag hade ont och inte orkade mer. Snarkvarning var utfärdad, så Pär bestämde sig för att sova på soffan redan från början. Snarkvarningen var onödig för jag har inte sovit så pass att jag har hunnit snarka, men däremot har jag vridit och vänt och stönat av smärta, så det var nog lika bra att jag hade sovrummet för mig själv..... I vargtimmen var jag på toaletten och sedan kunde jag inte somna, så jag låg och läste samtidigt som jag masserade den ömma delen med höger knytnäve för att få igång blodcirkulationen som sjukgymnasten tipsade om att jag ska göra. Det kändes bättre efter ett tag och vid 5 somnade jag igen. Elin kikade in när hon skulle gå till skolan strax före 8. Jag sov stötvis. Vid halv 11 orkade jag inte ligga kvar i sängen eftersom jag inte skulle kunna sova mer. Det gör inte lika ont som igår, men inte är det bra, inte. Jag är dj-t sänkt idag. Leds.


O-fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards