Direktlänk till inlägg 3 mars 2010

Dax för en lista med diverse information

Av Ewa - 3 mars 2010 20:45

VAD GJORDE DU FÖR 10 ÅR SEDAN? 

Mars månad 2000 med andra ord. Jag bodde här i Rönninge. Arbetade deltid.


VAD GJORDE DU FÖR 1 ÅR SEDAN? 

Det var ingen större skillnad jämfört med idag.



FEM SNACKS DU GILLAR 

1. Vanliga, salta potatischips.

2. Choklad.

3. Räfflade, salta potatischips.

4. Choklad.

5. Små-godis. 



FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN PÅ UTANTILL 

1. "Omkring tiggarn från Luossa".

2. "The winner takes it all", ABBA.

3. "When your heart is weak", Cock Robin.

4. "Lessons in love", Level 42.

5. "Supermassive black hole", Muse.    



FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR (MÅNGMILJONÄR)? 

1. Betala lånet på lägenheten.

2. Renovera  HELA lägenheten, men inte göra jobbet själv.

3. Se till att Elin har en bostad när det blir dax för henne att flytta hemifrån.

4. Köpa en hund.

5. Njuta av vetskapen att mitt konto är allt annat än tomt.    


 

FEM DÅLIGA VANOR

1. Jag dricker för mycket Pepsi Max.

2. Jag kan inte låta bli att riva i små-sår.

3. Mitt ointresse för mat gör att jag gärna tar genvägar.

4. Jag kan inte låta bli att jämföra min egen vikt med andras.

5. Jag är en Slösa....    

 


FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA

1. Träna.

2. Se film.

3. Läsa.

4. Skriva.

5. Vara med djur (jag har 7 marsvin).    



FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA

1. Stringtrosor.

2. Äkta päls.

3. Höga klackar.

4. Djurmönstrade kläder typ zebra eller leopard.

5. Lack-leggings.



FAVORITLEKSAKER

1. Min bärbara CD-spelare.

2. Min MP3.

3. Min bärbara dator.

4. Mina block och pennor.

5. Vattenkokaren så att jag kan göra te.    



Fridens.

 


 
 
Budda

Budda

4 mars 2010 17:47

Hur kunde jag glömma lack-leggings? *rysa*

Kul att läsa din lista.:)

http://www.budda.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ewa - 25 december 2014 22:37

Nu flyttar jag härifrån efter drygt 7 års bloggande. Naturligtvis ska jag fortsätta att blogga, men på en helt egen domän för att verkligen säkerställa äganderätten till mina texter. Jag flyttar hit: http://www.ewasundback.se/. Jag hoppas att ni följ...

Av Ewa - 24 december 2014 20:24

"Spiderman" med Toby McGuire och Kirsten Dunst. Det är inte bara tecknade filmer som fungerar när jag vill fly verkligheten. Superhjältar kan rädda mig för 2 timmar i taget. "Spiderman" är 12 år och det är länge sedan jag såg den, men just ikväll var...

Av Ewa - 24 december 2014 15:53

Elin störde mig. Pär irriterade mig. Båda gick mig på nerverna på ett sätt som definitivt hade att göra med ångest och sällskapssjuka. När det var 1 timme och 20 minuter kvar innan vi skulle åka till svärisarna för att fira julafton satte jag mig i s...

Av Ewa - 23 december 2014 16:14


...tycker om den träningsvärk som jag har idag och när inte ens jag gör det,ja, då är den löjligt grym. Jag har faktiskt tagit värktabletter för att över huvud taget kunna röra mig smärtfritt. I förmiddags var träningsvärken inte alltför hemsk och ja...

Av Ewa - 22 december 2014 22:09

Föddes och växte upp i Kiruna. Flyttade därifrån när jag var 22 år. Nästan flydde. De sista åren jag bodde där mådde jag oerhört dåligt och det är den känslan som blev mitt bestående minne av stan. Av en slump hittade jag en Kirunagrupp på FB med mån...

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards